اعضای هیات علمی

بازگشت

روان شناسی پیشرفته شخصیت

در این بخش می توانید عناوین مربوط به هر هفته را مشاهده کنید

نام و نام خانوادگی استاد: ایران داودی

مرتبة علمی: استادیار

آدرس ایمیل: davoudi_i@scu.ac.ir

دانشکده: علوم تربیتی

گروه: روان شناسی

نیمسال تحصیلی: اول ۰۱-۴۰۰

دورة تحصیلی: کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی

 

نام درس: روان شناسی شخصیت پیشرفته

تعداد واحد: ۲ واحد

جایگاه درس در برنامة درسی دوره: درس اصلی

هدف کلی:

اهداف یادگیری:

کسب توانایی  کاربرد  اصول یادگیری در بافت شخصیت های مختلف

رفتار ورودی:
آشنایی با نظریه های شخصیت

 

مواد و امکانات آموزشی:

پاور پوینت، امکانات جستجوی اینترنتی

روش تدریس:

 سخنرانی و اراثه گزارش

 

وظایف دانشجو:

 حضور منظم و به موقع در تمام جلسات کلاس

 انجام مطالعه مروری در یک عنوان پیشنهادی  و اراثه آن در کلاس

تهیه یک خلاصه کوتاه از گزارش خود و اراثه آن در گروه واتس اپی کلاس دو روزه قبل از اراثه در کلاس

مشارکت فعال در مباحث

 

شیوه آزمون و ارزیابی:

 ارزیابی استاد از میزان مشارکت دانشجو در مباحث کلاسی (۵% کل نمره)

 گزارش شفاهی مطالعه مروری (۵۰ %کل نمره)

 امتحان تشریحی میان ترم و پایان ترم (۴۵ %کل نمره)

 

منابع درس:

نظریه های شخصیت  (شولتز و شولتز)

پایگاههای اطلاعاتی معتبر

هفتة یکم

۲۷/۶/۴۰۰- ۳۱/۶/۴۰۰

آشنایی با برنامه های کلاس، مقررات و وظایف

ارزیابی رفتار وردی دانشجویان

انتخاب موضوع برای مطالعه مروری از بین موضوع های پیشنهاد شده

تعیین تاریخ اراثه های دانشجویان

هفتة دوم

۳/۷/۴۰۰- ۹/۷/۴۰۰

Who Are Our Students? Understanding Students’ Personality

هفتة سوم

۱۰/۷/۴۰۰- ۱۶/۷/۴۰۰

The Impact of Peer Personality on Academic Achievement

هفتة چهارم

۱۷/۷/۴۰۰- ۲۳/۷/۴۰۰

The Impact of Personality Characteristics on Online Academic Experience and Performance

هفتة پنجم

۲۴/۷/۴۰۰- ۳۰/۷/۴۰۰

Recent trends in deep learning based personality detection

هفتة ششم

۱/۸/۴۰۰- ۷/۸/۴۰۰

Academic Dishonesty in online and face-to-face courses

هفتة هفتم

۸/۸/۴۰۰- ۱۴/۸/۴۰۰

Personality, learning, and satisfaction in fully online academic courses

هفتة هشتم

۱۵/۸/۴۰۰- ۲۱/۸/۴۰۰

 

 Influence of Personality Traits and Learning Styles on Academic Achievement

 

هفتة نهم

۲۲/۸/۴۰۰- ۲۸/۸/۴۰۰

 

 Gamification in Computer Programming: Effects on learning

هفتة دهم

۲۹/۸/۴۰۰- ۵/۹/۴۰۰

psychological distress and academic procrastination

هفتة یازدهم

۶/۹/۴۰۰- ۱۲/۹/۴۰۰

Personality and goal setting

هفتة دوازدهم

۱۳/۹/۴۰۰- ۱۹/۹/۴۰۰

Personality and Compulsive YouTube usage

هفتة سیزدهم

۲۰/۹/۴۰۰- ۲۶/۹/۴۰۰

Personality and procrastination:

هفتة چهاردهم

۲۷/۹/۴۰۰- ۳/۱۰/ ۴۰۰

Personality and Remote learning